Thursday, September 24, 2009

tension laa....



Aku geram sgt kt sowang budak ni..Die selalu tipu orang...benci betul...die tu slalu buat org lain dihina..hemm....camner nk citer nie.......
HAH!!....
die tipu org A kte org B jahat..tapi sbenarnye org B ni baek jew..tapi org A ni lebih percayakan si penipu nie..kirenyew die ni ske talam due
muka...aku tak paham sggh dgn die...kite mesti tak nk citer kt org laen tntg kite ni ank angkat kew anak haram ke...tapi die crite habis..ktenyer die ni ank pungutanlah..ade penunggu yg jaga dielah,itulah,inilah....sumenyer die
lagi yg pelik,baek pun die...jahat pun die...die ni gedik lebih...perasan cantik pun ade..slalu sgt die perasan...
budak ni pandai orgnyer....tapi licik...aku dah pernah dah tolong SOUND die,maki hamun die,nasihat die,tapi habuk pun tak de....hentahlah..aku dah buntu nk wat ape...

die ni lagi satu,suke bangga dapat kaut sume laki dlm skool...jns playboy budaknyer.hmm..bile dah ade pakwe bru,satu skool die heboh..dahsyat giler...klu aku jln dgn die,aku tak tenteram...sebab ape tau...laki lalu tepi die...tegur habis...padahal laki tu tak layan die pun...
hmm..aku dah tak de idea aa....nk ubah die..



HULURKAN IDEA,RINGANKAN BEBAN!!!

No comments: