Friday, June 18, 2010

KAU KATE.....

Aku dah tension dengan sikap sume orang...sume mende boleh dikatekan dimanupulasi dengan yang tak elok....rimas aku dibuatnyeh..kalo korang kene cam aku ni,gerenti korang rase nak bagi penumbok je kat orang tu...
hei,******!!kau nak pe dari aku?

aku borak kat telepon dengan mak aku lame-lame,
kau kate aku borak dengan pakwe,
bile aku study sampai lewat malam,
kau kate aku excellent student,
bile aku bace al-quran,
kau kate aku dah insaf,
bile aku beli barang sikit,
kau kate aku kaya,
bile aku jalan sekumpulan,
kau kate aku mencapap,
bile aku jalan sendirian,
kau kate aku sombong,
aku sembang sikit ngan kakak senior,
kau kate aku menghasut,
bile aku tanye dekat cikgu ape yang aku tak faham,
kau kate aku menunjuk-nunjuk,
bile aku sakit,tak masuk kelas,
kau kate aku ponteng sengaja,
bile aku sembang ngan budak laki,
kau kate aku ade skandel,
aku mende yang aku buat,
sumenye kau nak manupulasi..
semuanya!!

       cukuplah...aku dah muak dan rimas dan benci 
dengan manupulasi kau terhadap aku..
ape yang kau dapat,******  hah??
Tolong hentikannye!!!



SAPA YANG MAKAN CABAI,RASALAH PEDASNYA!

No comments: