Wednesday, December 14, 2011

Kenangan..

Kalau cakap je Genting Highland,,pasti akan tersenyum...Yelah,,City of Entertaiment..Kalu cuti ni mesti ramai orang kat sana...huhu,,saya pergi lawatan ke sana dalam waktu seklah haritu pun dah ramai dah,,ni kan pula time cuti ni...
Best gile pegi sane..Tapi kami sampai kat sana pun dah lambat..dalam kol 1 lebih...Sempat main sikit je..
first yang saya masuk ialah rumah hantu...Seram gak la....Ingatkan kene naik kete api,,tapi jalan kaki pulak...
haha,,masuk dalam tu,,penat....
Penat lari dari hantu...penat jerit terkejut..dah la dalam tu gelap..
lampu pon warna-warni...pening~~~

Pastu,,baru pegi main kat Outdoor pulak...HAHA..
You Know??Flying Coaster...huhuuuu,,layan la...
Tapi,,naik tu kne bayar lain...bayaran dia berasingan..Seronok...rase  cam nak jatuh je...





Lepas naik bende tu,,kami pegi lak naik Space shot...
 Haha,,Thanks friend,,cuz tgkap gambo ni,,tapi tak nmpak aku la...
nak tau tak...bende ni wat anda rase cam tinggalkan kepala dan segala isi perut di atas..hahaa...bile die turun,,pasti anda tak akan duduk di situ..bagaikan terbang..


 nak naik bende ni..tapi tutup..sebab hujan renyai-renyai..So,,kite orang pun jalan lagi..pastu,nmpak le buayan yang pusing2 tu...beratur kat situ x lame pon...hahaa....naik tu melayang-layang aku dibuatnya....


Dekat Outdoor main sikit je...sebab banyak yg tutup,,,hujan renyai2..Pastu cikgu bawak kami ke ----------------------------->>>>>
suhu die  -4
hahahhaaaaa....sejuk...Hidung rasa ketat je bile duk dalam ni...
Saya de buat 1 keje bodoh..hahaa..
Air mata,,saye test bile die akan beku..saya letakkan air mata di pipi...mule2 tu rase le basah..lame lepas tu,,pipi rase cekang je..rupenye,,air mata da beku....kah3...

hope akan sampai lagi kat Genting Highland

No comments: