Monday, December 12, 2011

Saya takde Duit menjelang Cuti

Yes....Seronoknye cuti hujung tahun da sampai....
No.....Saya akan takde duit bile cuti..


Sebab apa saya akan takde duit bile cuti?
Sebab yang pertama,bile cuti saya tak dapat duit belanja tiap2 hari.
Pastu,akanku korek lah duit tabung simpananku sehingga kering untuk ku beli apa-apa yang perlu..
Makin lama makin ringan je tabung tu....

Dan sekarang,,,
Hanya ada RM4 ringgit je dalam tangan aku..

Hari tu pergi Bukit Bendera..Cuti-cuti  ni gi ler jalan-jalan...Sampai je kat tempat beli tiket..Kami pon beratur..Time kami nak beli tiket pon sampai...

~bla~bla~bla~
Encik,Kurang RM4 lah....kakak jaga kaunter tu cakap..Hati dah mule kecut...
Otak pun dah mule pikir,,entah2,,aku akan kehilangan RM4 aku ni...
Hurm,,rase sedih dah...

Tetibe semua x de duit kecil...nampaknye,,aku le yang kene bagi...
Nah...
Tadaaaa,,,aku dah muflis...
selamatlah kami pergi naik Bukit Bendera tu....
Aku pon x dapat nak beli barang kat atas sana...tangkap gambar je boleh...












so,,,c u next time...

2 comments:

Anonymous said...

eh sape yg cantik tu..kkak awak ek..

wakakkaka

Unknown said...

geli~~~~